For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 8 april 2013

Hollandse muizen

Hoi allemaal!

We zitten alweer in de maand april... En wie aan april denkt meteen aan Koninginnedag :) Een feestdag waar van alles op plaats vindt: rommelmarkten, optochten, concerten enzovoorts. Daarom deze keer een echt Hollands kaartje in de kleuren rood-wit-blauw. Ik heb voor een ander plaatje gekozen dan de nieuwste vellen van Yvonne, omdat bijna iedereen die een Koninginnekaart deze al gebruikt en ik iets anders wilde. De foto is niet helemaal helder, komt omdat ik de foto net, nu t al avond is, gemaakt heb.

Voor deze kaart heb ik witlinnenkarton gebruikt waarop ik met donkerblauw, lichtblauw en roodmetller draad een rand geborduurd heb. Roodkarton heb ik gebruikt om het midden op te vullen, maar voordat ik het op het wittekarton heb geplakt, heb ik het door de cuttlebug gehaald en er een stippenmotief ingestanst. Vervolgens heb ik het witte karton op blauwkarton geplakt en de 3-Dplaatjes opgeplakt. Als afwerking heb ik weer strassteentjes gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de volgende challenges:

Groetjes Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Hallo Lisanne
    Wat super dat je weer meedoet bij het E.h.i borduurkaartenblog, dank je wel, je hebt weer een prachtige kaart geborduurd en zo heerlijk Hollands, succes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, erg leuk plaatje en mooi borduurwerk ook. Bedankt voor je deelname bij EHI borduurblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje en een mooi borduurwerkje,
    mooie kaart !

    Bedankt voor je 2e deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lisanne, wat heb je een mooi geborduurd kaartje gemaakt, ook je andere kaarten even bekeken, dat heb je echt heel mooi gedaan. Bedankt dat je volger op mijn blog geworden bent en zal mij ook als volger op jou blog zetten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lisanne wat een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met de challenge op het E.H.I blog
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne,

    Super mooi is je kaart geworden,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan de ScrapKaartChallenge

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.