For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 3 juli 2013

Voetballend Aapje

Hoi blogvriendinnen,

Fijn hè dat de leeslijst blijft! Jullie kunnen me nu gewoon op de oude manier blijven volgen via de leeslijst op het dashboard, maar bloglovin laat ik voor de liefhebber staan, zelf zal ik het niet veel gebruiken. Nog een nieuwtje van de webshop waarvoor ik mag designen: meld je je aan op de nieuwsbrief krijg je op je bestelling 15% korting, dus 5% extra bovenop die andere korting van afgelopen maand.

Mijn broertje hoopt deze maand alweer 13 jaar te worden en daarvoor heb het volgende kaartje gemaakt: (hopelijk ziet hij het kaartje niet op de blog, anders is het geen verrassing meer ;))


Aapje dat voetbalt van Yvonne vond ik zo leuk, schattig en stoer tegelijk... En ja, weer de mal van Ann gebruikt, ik blijf hem mooi vinden en o zo handig, je hoeft niet te prikken, maar je kan gelijk gaan borduren.
 Kleuren mettlerdraad: blauw, rood, bruin en zwart.

Graag wil ik bij de volgende challenges mee doen: Crealing (hier komt het borduurdraad vandaan, wie weet brengt het geluk, hihi) en Kleurenfestijn.

Bedankt voor je bezoekje (en reactie)!
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Weer mooi geborduurd en heel leuk al die voetballen erop! en nu maar hopen dat je broetje hem al niet ziet voor die tijd, hihi.
    Lieve Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi! fanny and cute card! and also a fantastic idea :)!! love it!
    hugs renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor je broertje Lisanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor je broertje. Dat aapje is lekker stoer hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Lisanne.
    Ben even wezen neuzen op je blog, maar wat een mooie kaarten, ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Renate vd S
    http://renatekaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart voor je broer(tje) :-)!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lisanne, ik heb bloglovin verwijderd, ik ben blij dat mensen je niet meer stiekem kunnen volgen, dus ik ben Google héél dankbaar, alles blijft zoals het was voor je echte volgers die je kunt zien op Google Friend Connect.
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je broer nu geen broertje meer hoor, 13 dat is al haast een puber, o jee ik heb nu al te doen met mama Ellie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne, wat een vrolijk en mooi kaartje heb je voor je broer(tje) gemaakt. Ik ben niet aan Bloglovin begonnen en heb eerst maar eens afgewacht wat er ging gebeuren (niets dus). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lisanne what a pleasure it is to come and look at your blog.
    Your latest card is gorgeous and shows just how versatile the stitching stencils are.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lisanne, die Karte ist einfach fantastisch schön....grosses Kompliment an Dich!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Lisanne,

    Wat een lief , grappig kaartje is het.
    Super leuk gedaan.

    groetjes Antoinette

    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.