For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 6 augustus 2013

Sterktekaart & vakantiefoto's

Hoi blogvriendinnen,
 
Wat een leuke reacties allemaal op m'n vorige kaart, allemaal heel erg bedankt daarvoor! Zo heel vaak heb ik nog geen scrapkaart gemaakt en dan is het toch spannend of die in de smaak valt of niet. Vandaag heb ik weer een borduurkaart voor jullie. M'n oma had een kaart met sterkte erop nodig voor iemand en vroeg aan mij of ik er misschien niet een wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat wel en daarom ben ik snel aan de slag gegaan. Ik heb het kaartje eenvoudig gehouden in 'koude' kleuren.
 

 

Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij de volgende challenges: kleurenfestijn, ABC-challengeLive & Love Crafts en Miekelotte.

Zoals beloofd nog een paar vakantiefoto's om in een Italiësfeer te komen:

 
Nu hebben jullie een beetje een idee waar we 3 weken vakantie gevierd hebben. Natuurlijk mis ik het wel een beetje om dicht bij het strand etc. te zijn, maar thuis is ook weer heerlijk, vooral omdat we nu weer volop kunnen fröbelen, dat heb ik wel een beetje gemist ;)

Bedankt voor je bezoekje!
Groetjes Lisanne

18 opmerkingen:

  1. Prachtig condoleance kaartje Lisanne, mooi borduurwerkje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card! Wonderful colours, beautiful embroidery and fab image. That´s really a piece of artwork! Thanks for sharing it with us! Regards Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne, wat een prachtige kaart. Leuk patroon en leuk dat je dit plaatje hebt gebruikt, past mooi bij elkaar. Leuke foto'. Wij gaan ook graag naar Italie om vakantie te vieren. Heerlijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, prachtig geborduurd Lisanne.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ciao carissima Lisanne...
    wonderful card and wonderful photos of my country...love lilla color...
    kisses Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is weer een schitterende geborduurde kaart Lisanne, Italië lijkt mij aan de foto's te zien een prachtig land.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne, ik ben net op je moeders bloggie geweest en nu bij jou, hihi. Jij kan prachtig borduren en de kleuren combi is weer prachtig!
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ciao Lisanne, das ist eine traumhaft schöne Karte, ich bin total begeistert....super.
    Auch die Bilder von Italien gefallen mir natürlich sehr gut, da ich auch Halb-Italienerin bin, smile.
    Einen schönen Tag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Machtig mooie kaart, de kleuren van borduurwerk en bloemen zijn erg mooi gecombineerd. Niet zo'n leuke gelegenheid maar daarom is het wel fijn om zo'n mooie kaart te krijgen.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya
    ps ik kan het begrijpen dat je het een beetje mist, wat een prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card Lisanne, I am sure that your grandmother will be pleased with your creation.
    The holiday photo's look beautiful, I hope that you had a wonderful few weeks away.
    Welcome back.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisaane,
    Leuk blog heb je zeg. Mooie kaarten maak je! En creaties! Met je moeder ben ik blogmaatje/ vriendin en zag je naam ergens al voorbij komen als winnaar. Gefeliciteerd! En zag dat je haar dochter ben. Leuk om dezelfde hobby te hebben als ma. Kan je wat lenen. Ik heb ook een dochter van 12 jaar die af en toe graag kaarten maakt. En zelf wat spulletjes aan schaft. Leuk hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben je ook gaan volgen hoor!!!!! Misschien zin om terug te komen kijken bij mij?
    Gr Anita mijn dochter heeft geen blog. Ze zit wel op het Hobbyjournaal. kennen jullie dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just beautiful! Fabulous stitching, and a great design.

    Thanks for joining us

    Lin xx
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje. Prachtige kleurencombi en een leuke, simpele afwerking met die pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liefste Lisanne, dat Kaartje is prachtig! Een heel mooi Borduurwerkje!! En die kleurtjesw passen zeer mooi tesamen. Heel vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Lisanne. Schitterend van kleur en een mooie combinatie met het 3d plaatje en borduurpatroon. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is challeging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous, I love the beautiful embroidery! Thanks for joining us at ABC Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie super kaart, en die kleuren geweldig.

    En wat een mooie vakantie foto`s, denk dat ik er ook maar eens naar toe gaat.(hihi)

    En leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleurenfestijnX

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.