For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 8 oktober 2013

Gefeliciteerd

Hoi blogmaatjes,

Alweer ruim een week dat ik jullie weer wat nieuws heb laten zien op deze blog en nog langer geleden dat ik bij jullie reacties heb geplaatst... Ik heb m'n holtes ontstoken gehad en ben daar ruim een week ziek van geweest, het gaat nu weer beter en kan nu eindelijk weer 1 van mijn nieuwe creaties laten zien. Er liggen er al meer te wachten, maar 1 per keer... Deze week hoop ik nog bij al mijn volgers minimaal 1x langs te zijn geweest, maar schoolwerk moet ook bijgewerkt worden en autotheorie moet ook nog geleerd worden, al met al een drukke week voor de boeg. Fijn om telkens weer verrast te worden met zulke mooie/lieve reacties van trouwe volgers en wat ook meer dan leuk is dat er telkens nog weer 1 of meerdere volgers bijkomen. Monique en Kaija, welkom op deze kaarten/creatieblog! Hopelijk kunnen jullie hier ideeën/inspiratie op doen en ik kom ook zeker bij jullie blog inspiratie op doen. Het kaartje van vandaag heb ik geborduurd met een patroon van Ann, papierblok van Studio Light, plaatje van Yvonne en kralen en gouden sticker 'Gefeliciteerd' uit eigen voorraad.

Dit kaartje doet mee bij de volgende challenges: Hobbyhome, EHI, Ge-We, KIC en Hobby House.

Leuk dat je weer een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht en hopelijk zie ik een reactie van je verschijnen...

Groetjes Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Hoi lisanne. Wat en lief kaartje. Supermooi kleuren. Leuk patroon. Bedankt voor het meedoen bij EHI borduurblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. just wonderful thank you for joining us at the Hobby House
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurkaartje Lisanne, mooi patroontje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lisanne,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt, mooi borduurwerk en een lief plaatje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Lisanne,
    denk goed aan jezelf hoor meis, goed uit zieken. Gelukkig gaat het al beter met je. Had het vroeger ook regelmatig. Nu niet meer, dus komt goed. ;-)
    Maar dit is een mooi borduurwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kaart super leuk en mooi geworden!!!
    Ik hoop dat je snel weer de oude bent,beterschap!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    Wat een pech dat je ontstoken holtes hebt gehad, ziek maar goed uit hoor! En je kaartje is weer heel lief, mooie afbeelding van Yvonne, en het is duidelijk dat je graag borduurt ! Schoolwerk is belangrijk hoor en gaat voor alles!!! En ook met je theorie les bezig voor het autorijbewijs,
    ja dat is ook belangrijk, hihi Het is zo heerlijk als je dat roze papiertje hebt! Pas goed op jezelf en wij komen wel bij jou bloggen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card! Thanks so much for sharing with us at The Hobby House this month, good luck!! Pami x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lisanne, je hebt weer een prachtige kaart geborduurd, met een schattig plaatje van Yvonne, dank je wel voor het meedoen aan het E.H.I.borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lisanne I am sorry to hear that you have been unwell, I hope that you are much better now. Great to see your card using Ann's patterns and I am so looking forward to the other cards that you are teasing us with...lol...
    Hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met de challenge bij E.H.I.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Lisanne, die Karte ist so wunderschön und auch das Motiv ist süss...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie! Wat een mooi borduurwerk

    Leuk dat je meedoet met onze challenge van het HH-blog

    Groetjes,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lies,
    Wat een mooie kaart is het geworden.
    Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Succes met je huiswerk maar vooral je theorie-examen.
    Dank je wel voor het meedoen bij KIC.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely Gorgeous! Thanks for playing along at the Hobby House :) Amanda(DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.