For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 2 juni 2014

Vintage & borduren

Hoi blogmaatjes,

Allereerst een heel ♥elijk dankjulliewel voor de onwijs leuke en lieve reacties telkens! Zo fijn om telkens weer te mogen lezen... Reageren bij jullie gebeurd eventjes al een tijdje niet zoveel meer, maar moet een keuze maken tussen opleiding, hobby en bloggen. Daarom moet ik op moment even een keus maken daartussen, maar het kaartenmaken gaat wel door hoor, want anders krijg ik afkickverschijnselen, hihi. Bij Ons Borduurkaartenblog is een nieuwe challenge van start gegaan en deze keer een thema die ik heb gekozen: borduren in vintagestyle. Op het blog staat te lezen dat sommigen het moeilijk vinden, maar ik hoop dat jullie toch allemaal mee gaan doen! Weet je... zelf vond ik het eerst ook moeilijk, maar ben nu helemaal fan van scrap en vintagekaarten, wie had dat ooit gedacht met al die borduurkaarten? Binnenkort laat ik er wat meer van zien! Nu eerst mijn kaartje voor Ons Borduurkaartenblog:


Bij de volgende challenges wil ik een kansje wagen: Scribble and Scrap en Fadengrafik

Groetjes Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lisanne! Nou ik vind het ook moeilijk hoor, maar het is jou goed gelukt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lisanne

    That is a beautiful card. Love the colour combination.

    Cheers

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en zo mooi geborduurd ook.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gebreid...ehhh...gemaak...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lisanne wat ben je toch een lieve meid en kies jij maar voor school en je kaartjes maken als ontspanning hoor! Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt en er een heerlijke vintage look aan gegeven!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Lisanne, en het bloggen komt wel weer

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne
    Je kaart is super geworden, ik vond het ook wel een moeilijk thema,als ik zo naar je kaart zit te kijken, kan ik maar 1 ding zeggen, je kan dit dus ook héél goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk bedacht, vintage met borduren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute. Lovely vintage card. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Auch diese Karte ist traumhaft schön.
    Alles Liebe und Gute wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.