For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 21 oktober 2014

CAS uil

Hoi allemaal,
 
Met mijn Magnoliakaartje heb ik een bon van 10 dollar gewonnen bij Live and Love.
Erg leuk, straks maar even iets moois gaan uitzoeken...
Een eenvoudig Clean and Simple kerstkaartje heb ik voor nu gemaakt.
Met een uiltje erop, want dat was de opdracht bij de nieuwste Marianne Design challenge.
Ik denk dat de materialen wel voor zich wijzen.
Kort verhaaltje deze keer ;)

 
Met dit kaartje doe ik mee bij:
MD-diva's: wit en blauw
 
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne
    Supers zeg een kadobon van Live and Love, gefeliciteerd en over je kaart kan ik heel kort zijn SCHITTERENDE CAS!!!!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zó leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uiltjeskaart is leuk geworden Lies, kaarten maken geeft fijne afleiding nu je in spanning zit voor een maagonderzoek.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Mama Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, je ziet hoe eenvoudig ook heel mooi kan zijn.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart ,er hoeft niet veel op om mooi te zijn.
    leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw leuke kaart
    achtergrond vind ik ook heel mooi
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie CAS kerstkaart Lisanne!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    Je hebt een prachtig CAS kaartje gemaakt hoor!
    Hé wat vervelend dat je een maagonderzoek moet ondergaan, hopelijk valt de uitslag mee!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Lisanne!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige CAS kaart. leuk dat je deze laat zien voor de challenge van MD Divas. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige cas kaart Lisanne!!! Erg mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.