For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 11 maart 2015

Label Baby Boy

Hallo blogbezoek(st)er,

Wat een mooi weer hè? 
Je hoort de vogels weer vrolijk fluiten, zonnetje schijnt, genieten!
Ik ben bezig met een Let's get bizzee projectje met paaseieren...
Die is nog niet af, maar als ik dit bericht af heb ga ik er mee verder en hoop ik het jullie binnenkort te laten zien!

Voor nu heb ik een babylabel om aan jullie te laten zien.
Bij Dutch Doobadoo hadden ze weer een erg leuke sketch en ik vond het leuk om er een babylabel van te maken voor een opa en oma die een kleinzoon erbij gekregen hebben. 


Dit heb je voor deze label nodig:
- bruin linnenpapier 250 g. 
- wit hobbypapier 250 g. met korrelstructuur
- Distress Ink 'walnut stain'
- Inkt Stazon 'Jet Black'
- Frantage poeder vintage
- seambinding en lint lichtblauw
- kant Kippershobby art. nr. 4223
- brad, bloemen en plakparels
- labelmal Dutch Doobadoo

Benodigdheden van Marianne Design:
- Pretty Paper bloc 'Flower Garden' PK9112
- plaatje VK9541
-lijstje LR0309
- tekstlabel CR1212
- tekststempel CS0923

Met deze label doe ik mee met de challenges van:
Dutch Doobadoo
WLVC
Hobbyjournaal
HobbyNu
MD-Diva's
KIC (blauw-stans-bloemen)
Deep Ocean
ABC

Vanmorgen zag ik dat ik in de top 3 ben gekomen bij Scrap Cards challenges met mijn Liefs-kaartje, zo leuk!



Ik ga weer verder met mijn Paaseieren, tot de volgende blogpost!

Knutselgroet Lisanne

20 opmerkingen:

  1. Prachtige label met mooi plaatje en gedichtje.
    Gefeliciteerd met je top drie plaats.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi label, Lisanne.
    En nog gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne. Dit is ook weer prachtig. Wat weer mooi gemaakt en gefeliciteerd. Super! Wat fijn dat je gewonnen hebt. Bedankt voor het meedoen. Ij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne, ja gezellig hé de vogeltjes, de zon. Meer leven in de brouwerij toch? Deze kaart heb je ook weer prachtig gemaakt. Ik heb vandaag deze mal gekocht, hoop nog mee te kunnen doen....
    Gefeliciteerd met je top drie plaatsje bij ons blog. Mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je top 3 notering...ook je label is superrr

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne,
    Je label is ook heel mooi geworden!!! En ik zie weer allemaal mooie vintage spulletjes! Gefeliciteerd met je top 3 plek...heel goed gedaan!
    Ik ben ook benieuwd wat je "project gaat worden van Lets get Bizzee...succes!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje zullen de kersverse opa en oma vast heel mooi vinden. Leuk dat je deze kaart met zoveel Challenges kan combineren. Het is weer heerlijk vintage ;-)
    Gefeliciteerd nog met je top 3 plaatsje!
    Ik geniet ook zo van het heerlijke voorjaarsweer... En je eieren project ben ik heel benieuwd naar. Ik ben ook aan de slag geweest met een ei, maar die kan ik nog niet laten zien (DT inzending)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps... Ik zat zo met scr@p-cards in mijn hoofd, dat ik je vergeet te bedanken voor je deelname bij WLVC!!

      Verwijderen
  8. Lief hoor....heel leuk gedaan en het heeft toch wel iets die labels.....Fijn dat je weer meedoet bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super tag!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitternd babylabelkaart Lisanne. Fijn dat je met onze challenge meedoet bij KIC!!! Veel succes.
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic label Lisanne, love the colours, the arrangement is gorgeous.
    Well done.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic label Lisanne, love the colours, the arrangement is gorgeous.
    Well done.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dat je in de top 3 bent gekomen, welverdiend hoor!
    Prachtig label heb je gemaakt, daar zullen de opa en oma voor wie het bedoeld is ook heel erg blij mee zijn. :-)
    groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt !!. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Marianne's Design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely vintage creation. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je top 3 plekje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je top 3 plekje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very beautiful card, I love it!!!
    Thanks for sharing your work with us at Marianne Design Divas Challenge Blog.
    DT Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig label heb je gemaakt, ik heb sinds kort deze mal ook aangeschaft en wat werkt het lekker hiermee. Je kunt er veel op kwijt en het is gewoon een mooi model. Hij is echt heel mooi op deze manier, leuk. Dan las ik dat je in de top 3 bent gekomen, gefeliciteerd!
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.