For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 11 augustus 2015

Groetjes

Hoi blogbezoek(st)er,

Fijn dat je een kijkje komt nemen! Het lijkt wel of de inspiratie een beetje weggezakt is met de vakantie, want ik ben een hele tijd met dit melkpakje bezig geweest. Nu is het eindelijk af en kan ik het aan jullie laten zien. Ik heb gekozen voor rozenpapier, bonbons en een mooi plaatje van Marianne Design. Heb je vragen over de gebruikte materialen, zet het dan in een reactie neer en ik stuur je de nummers.



Dit melkpakje doet mee met de challenge van:
Groetjes Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Wat een smaakvol melkpakje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha het ritme is bij meer mensen weg hoor! Ik heb ook halve dingen liggen, waarvan ik den...maak het eens af! Het komt straks vanzelf wel weer, en ook al duurde het langer als anders, je hebt er een tof melkpakje van gemaakt Lisanne! Je kopjes vind ik zo gezellig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeaudoosje heb je van het melkpakje gemaakt Lisanne!
    Het plaatje met de theekopjes past er perfect bij.
    Gezellig dat je weer met ons meedoet.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te zien dat het lijkt of jouw inspiratie is weggezakt met de vakantie ... het is een prachtig melkpakje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi melkpakje heb je gemaakt !!!
    Het lijkt zo simpel, maar ik heb er ook veel moeite mee gehad hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuk melkpakje geworden Lisanne! De kopjes zijn zo mooi!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne. Ook al heeft het even geduurd voordat je deze creatie af had is het prachtig met deze kopjes, bon bonsjes en het mooie papier. leuk bedacht en gemaakt. Geniet maar lekker buiten... Straks kunnen we wel weer binnen zitten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niets van te merken dat je geen inspiratie had. Ziet er weer superleuk uit.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi melkpakje !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je melkpakje is mooi geworden Lisanne daar ga je vast iemand heel blij mee maken.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge mee doet.
    Groetjes je mams Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi MD melkpakje zeg..fijn dat je meedoet bij de alles mag / optie vakantie challenge bij Marianne Design Kreadivas, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toll dekorierte Milchtüte , sieht ganz fantastisch aus! Vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dr K1 cured my herpes & Hiv after drinking his herbal medicines for 21 days and I was totally cured without no having any outbreak ever since I drank his herbal medicines, And he also brought my Ex back to me with his ancestral power.
    Dr k1  is a traditional healer that my friend referred to me after many years of herpes and marital situation but after I came across Dr K1 he has done alot for me when it come to spiritual consultations, Dr K1 prepare a herbal medicines then send it to me through UPS courier service that took 5 days to get me here in canada then he instructed me how to drink it which I did and I was cured completely.  I will be leaving his Contact information below to help someone else there..Contact Dr k1 now on Email: drk1healingcentre@gmail.com WhatsApp:+2347084710828.
     www.drk1healingcentre.wordpress.com
    Dr K1 cure all kind of diseases,


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.