For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 18 november 2013

Winnares verjaardagscandy

Hoi blogvriendinnen,

Klik voor mijn nieuwe Magnoliakaartje *hier*.

In 1 woord WAUW wat super lief en aardig van iedereen die een kaartje heeft gestuurd voor mijn verjaardag... Nog steeds druppelen er telkens wat binnen van de Marianne Doe. Afgelopen zaterdag heb ik de kaarten op de foto gezet, maar net zat er weer 1 bij de post, maar die staat er niet op. Precies 20 kaarten van volgsters op mijn blog, dankJULLIEwel voor jullie prachtige creaties en wensen! Ze hebben allemaal een mooi plekje hier in huis gekregen en ik bewaar ze allemaal, want deze verjaardag vergeet ik nooit meer door jullie...

Kaarten uit het noorden en zuiden van Nederland... Uit België, Duitsland en zelfs uit Oostenrijk! Liebe Gertrude, ♥-lichen Dank dafür! En alle anderen in het Nederlands heel ♥-elijk bedankt! Helaas kan er maar 1 van de 20 de winnares zijn, maar als 'troostprijs' wil ik iedereen graag een kaartje terug sturen, want ik denk niet dat ik de enige ben die helemaal blij is met verjaardagspost. Willen degenen die het leuk vinden om een kaartje terug te krijgen, ADRES + GEBOORTEDATUM mailen naar lisannebakker95@gmail.com

Genieten jullie nog even na met me van de mooie creaties? Zoveel zelfgemaakte kaarten heb ik nog nooit op mijn verjaardag gehad... Zie foto's hieronder:


 
 De 'notaris' (mijn broertje) heeft een winnares getrokken:
Van harte gefeliciteerd! Volgens mij heb ik je adres al ;) en zo niet, wil je het dan nog een keer sturen, dan stuur ik je kadootje zo z.s.m. naar je op! Helaas kon er maar 1 de winnaar zijn, had jullie graag allemaal iets gegeven.

Morgen kom ik terug met een vintage-kerstkaartje en eind van de week met iets anders dan een kaart... Wat verklap ik niet, wil je het weten kom dan snel nog een keer een kijkje hier nemen!

Hele fijne dag nog verder!
Groetjes Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne,
    Jeetje wat veel kaarten zeg! Leuk!!! ik krijg ook nooit zoveel kaarten met mijn verjaardag, laat staan zelf gemaakte kaarten.
    En wat leuk uit diverse landen.
    Maar wat nog leuker is, yeh ik ben door je broertje uit gekozen!!!
    Super goed gedaan, broertje van Lisanne. Top!!! Ben er blij mee! Spannend wat ik krijg, leuk! ;-) altijd eer van je werk!
    Stuur je nog een mailtje voor de zekerheid.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne,
    Wat veel kaarten zeg!! Jeetje ik weet niet wat ik zie...dit is heel tof allemaal! En Anita is de gelukkige winnares geworden, echt super leuk voor haar!! Het was een hele leuke verjaardags candy Lisanne waar ik graag aan heb mee gedaan....Fijne avond groetjes aan mama Ellie en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne. Wat heb je veel leuke kaarten gekregen!
    En de kaart van Anita is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boel kaartjes zeg wel heel leuk om zoveel kaarten te krijgen en proficiat aan de winnares Anita.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat je zoveel prachtige kaarten heb gekregen voor je verjaardag Lisanne! Dat gaf je verjaardag wel een heel speciaal tintje.
    Ik heb het met liefde voor je gemaakt.
    Anita, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je zoveel verjaardagspost!!!!Jij weet dat je nu 18 bent!!!
    Anita proficiat met je prijs!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo wat ben jij verwend met kaarten zeg geniet ervan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Lisanne, das sind wieder fantastisch schöne Karten-Kunstwerke, ich bin begeistert!
    Eine gute Zeit wünscht Dir Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww Lisanne, Prachtige kaartjes heb je van iedereen gekregen. Fijn dat je er zo blij mee was. Is ook altijd leuk om naar terug te kijken. Ikzelf heb de mooi kaart van je moeder ook nog altijd, kijk er nog regelmatig naar, en doe hem zeker nooit weg. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Lisanne, wat geweldig al die kaarten, superleuk zeg. Anita hatelijk gefeliciteerd, de kaart die ze voor jou gemaakt had is ook erg mooi Lisanne, geniet er nog lekker van. zo leuk om zoveel kaarten te ontvangen, daar heb je nog lang plezier van.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.