For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 1 juni 2015

Snel beter worden

Hallo blogbezoek(st)er,

Ziek zijn we allemaal wel eens geweest en wat is het dan leuk als je een beterschapskaart krijgt! Don ligt ziek in bed, maar hij is verrast met een kaart waarop een smiley staat. Ook heeft hij een mooie margriet gekregen die nu in het vaasje naast zijn bed staat. Don zal nu vast snel beter worden...



Gebruikte materialen van Marianne Design:
Vierkant LR0310
Sierrand LR0311
Bloemetjes CR1272
Label CR1254
Plaatje DDK3214
Design papier PB7042
Tekststempel CS0894

Met dit kaartje doe ik mee met de challenges van:

Heel erg bedankt voor de leuke en lieve reacties telkens weer! Ik waardeer het heel erg dat jullie me elke keer laten weten wat jullie er weer van vinden...

Tot het volgende kaartje!
Knutselgroet Lisanne

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beterschapskaart.
    Leuk plaatje van Don.
    Mooi zoals je kaart hebt afgewerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne prachtig deze beterschapskaart. Je hebt er mooi mallen bij gebruikt. Top. En mooie kleuren ook. Groeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaar Lisanne, mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk beterschapskaartje!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart Lisanne. Je hebt zo'n mooie kleuren gebruikt en gaaf de mallen verwerkt ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk geworden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is erg leuk geworden! Mooie kleurstelling. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je beterschapskaartje is erg mooi geworden Lisanne, leuk is het labeltje met beterschapswens en de margrietjes erbij.
    Gezellig dat je weer met onze MDchallenge meedoet.
    Groetjes Ellie, je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat Don snel beter wordt maar met jou kaartje zal dat ook wel gebeuren. Mooi geworden Lisanne
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi beterschapskaartje Lisanne, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje; daar knap je meteen van op.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!
    Ben meteen volger geworden.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje daar zal een zieke vast snel van opknappen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig ook leuk kleuren gebruikt
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende beterschapskaart heb je gemaakt Lisanne.
    Ik sluit me helemaal aan bij Jolanda... de kleuren zijn prachtig met elkaar gecombineerd. Knap gedaan!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog
    PS: ben ontzettend benieuwd naar de kaart die je voor ons gaat maken als gastdesigner ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig geheel,je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Lisanne, ik vind het labeltje erbij ook erg leuk.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lisanne,

    Wat een mooie kaart zeg en leuk dat je meedoet met de challenge van Creashop Duymelot.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dr K1 cured my herpes & Hiv after drinking his herbal medicines for 21 days and I was totally cured without no having any outbreak ever since I drank his herbal medicines, And he also brought my Ex back to me with his ancestral power.
    Dr k1  is a traditional healer that my friend referred to me after many years of herpes and marital situation but after I came across Dr K1 he has done alot for me when it come to spiritual consultations, Dr K1 prepare a herbal medicines then send it to me through UPS courier service that took 5 days to get me here in canada then he instructed me how to drink it which I did and I was cured completely.  I will be leaving his Contact information below to help someone else there..Contact Dr k1 now on Email: drk1healingcentre@gmail.com WhatsApp:+2347084710828.
     www.drk1healingcentre.wordpress.com
    Dr K1 cure all kind of diseases,


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.