For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 19 augustus 2014

Gelati

Lieve blogvriendinnen,
 
Vraagje over haken
Zelf ben ik aan het leren haken, pff valt niet mee hoor! Doorzetten...
Heeft iemand nog eenvoudige patronen om te beginnen digitaal?
Zou je die dan willen mailen? '
Of weet je nog een leuke site of blog, laat het me weten als je wilt, want met een patroon is het leuker haken dan maar zo allemaal lapjes....
 
Mijn gelati-kaart
Buiten is het koud en regenachtig hier op de Veluwe, maar toch laat ik een 'koud' verfrissend zomerkaartje zien met een ijscobusje, ijsje en zonnebril.
Ik heb de vrolijke malletjes van Joy! Crafts gebruikt en het plaatje is van MD.
Hopelijk kunnen jullie hier, ondanks het koude herfstweer, toch nog inspiratie van op doen om lekker aan de borduur te gaan, want dit is mijn reminderkaart voor 'Ons Borduurkaartenblog'.
Daar loopt de challenge vakantie en je kunt nog mee doen tot het eind van deze maand.
Mijn vakantieherinnering is de vakantie aan Italië waar je overheerlijke gelati kunt kopen, vandaar deze kaart...
Ik hoop jullie vakantieborduurkaart binnenkort te zien op 'Ons Borduurkaartenblog'!
 
 
Met dit kaartje doe ik mee bij:
- DCZ
- AnMa
 
Dankjewel voor je bezoekje en voor alle reacties op de vorige berichten!
Groetjes Lisanne

20 opmerkingen:

  1. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt op dit leuke zomerse kaartje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow heel mooi, dankjewel voor het meedoen met de challenge bij creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, da kommt doch, trotz Herbstwetter draußen, Sommerfeeling auf!
    Ein schickes Kärtchen, dass mir super gefällt!
    Herzlichen Dank für Deine Teilnahme an der Hobbyhof Challenge!
    Liebe Grüße die Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines challenge.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Lisanne.
    Prachtig geborduurd en hele mooie kleuren.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte jammie-kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne. Wat een leukerd. Mooi met het ijsje erbij en heel mooi plaatje. Hele mooie kleuren. Jammer dat we elkaar mislopen. Maar donderdag is voor ons niet geschikt, mijn moeder moet in de rolstoel mee en dat is heel vervelend als het druk is. Daarom vrijdag dan vaak wat minder druk en dan kan mijn moeder ook nog wat zien. Ik moet opppassen dat ik de mensen niet op de hakken rijd. Sommigen stoppen zomaar en dan kan ik die stoel niet zo snel tot stilstand krijgen. Maar ik wil heel graag dat mijn moeder meegaat. Waren jullie in Kampen? Wij niet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    wat leuk dat je het onderwijs in gaat! Je laatste jaar dus aan de studie.
    Je kaart is superleuk. In Engeland waar we op vakantie waren zagen we deze busjes heel veel rijden, maar dan waren het campertjes. Echt gaaf!
    Je kunt ook nog meedoen bij Cardsandscrap!
    En ik herken het hoor, Bloggen kost tijd. Ik blog elke dag, net hoe het uitkomt. En meestal reageer ik ook, maar bij soms sla ik dat over bij mensen die mij volgen maar bijna nooit ene reactie achterlaten. Die vinden dat dan vast niet erg, denk ik....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lisanne
    Wat een leuke vakantiekaart is dit toch, ik kan er geen genoeg van krijgen, ik vind het plaatje ook zo leuk.
    Prachtig geborduurd, ik heb ook niet altijd tijd om te bloggen hoor, ik zit soms tot in de nacht te typen, dat hou ik ook niet vol.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeeeeeeeel mooi Lisanne!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zomers kaartje Lisanne, en suc6 met haken

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Lisanne, succes met het haken.............

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lisanne...
    Even een wederbezoekje bij jou....bedankt dat je volger geworden bent bij mij en ook voor de leuke reactie....Ik heb me ook maar gelijk aangemeld bij jou....Je kaartje is werkelijk heeeeeel erg mooi...prachtig borduurwerk en die mooie oldtimer erbij maakt het tot een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card Lisanne! good luck with your crocheting.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzetttend leuk kaartje heb je gemaakt, keurig geborduurd en alles in prachtige kleuren. Mmmm...ijs.jammie haha. Wat haakpatronen betreft, daar kan ik je helaas niet aan helpen maar via google kun je er beslist vinden dus succes,
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow das ist ja eine sehr schöne Sommerkarte, hab lieben Dank für deine Teilnahme bei Hobbyhof Challenge!
    LG Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wunderschön, die Farben
    locken schon zum Eis essen.
    LG Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg er gewoon trek van, wat een heerlijk zomers kaartje.Mooi gemaakt, en bedankt voor je deelname aan onze challenge bij DCZ.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Lisanne,
    Now that's a different type of stitching! Very cool and such a fun Summer card. Thanks for linking up to LLC's August challenge and sorry about the late visit.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.