For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 8 april 2015

Fijne Dag!

Hallo blogbezoek(st)er,

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Erica, wat leuk dat jij mij vanaf nu ook gaat volgen, welkom!

Na mijn fleurige Lente-feest kaart ben ik weer aan de slag gegaan met vrolijke kleuren.
Het is een label geworden met vrolijke bloemen van Marianne Design mallen.
In de toef bovenaan de label en aan de onderkant van de label heb ik gebruik gemaakt van roze-tule.


Gebruikte materialen:
Cheery Lynn
Doily DL101

Marianne Design
Vlinder klein LR0158
Vlinder groot LR0356
Bloempot + label  COL1345
Bloemen in pot CR1305, CR1306, CR1307, CR1308
Tekststempel 'Fijne Dag!' EC0096

Met deze label doe ik mee met de challenges van:
Cheery Lynn (Handmade flowers with Marianne Design cutting dies) Doily DL101
Cards und More (gestempeltes Text)

Tot de volgende knutsel!
Knutselgroet Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Lisanne!! veel priegelwerk, maar dan heb je ook wat!
    je hebt je volgens mij laten inspireren door Gerda's demo, maar heb goed je eigen draai er aan gegeven, TOP!!!
    Knutsel groetjes terug van mij, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Gerie ;) Vond het toen zo leuk om zo'n label te maken dat ik dacht dat doe ik nog eens, maar dan net even iets anders ;)

      Verwijderen
  2. Hele gave tag Lisanne!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Tag Lisanne!
    Ik heb je label ook bij Gerda op haar blog geplaatst!!
    Natuurlijk met een linkje naar jouw blogpost!

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne wat een mooie vrolijke tag. Super gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tag heb je gemaakt Lisanne, heerlijk die vrolijke kleurtjes

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke label! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie label, Lisanne.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke tag met de vrolijke bloemen Lisanne!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk vrolijke tag heb je gemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige labelkaart Lisanne, mooie vrolijke kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful tag full of gorgeous details!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Rainbow pf Colors" challenge!
    Diane TSTR DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely tag! Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely tag Lisanne, I love the colours they are so cheerful.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely flower pot! It really pops on top of the doily. Thanks for joining us this week with Cheery Lynn Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty tag, beautifully made. Thanks for joining in the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable flower pot of flowers, just too cute! Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lisanne,
    Wat een fleurige tag heb jij gemaakt! Vrolijke kleuren, gezellig!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een leuke en vrolijke label heb je gemaakt zeg,
    en bedankt voor je welkom ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.