For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 27 april 2015

Nieuws!

Hallo blogbezoek(st)er,

Misschien heb je al in de zijbalk op mijn blog gezien dat er iets bijgekomen is... :)
Ann (borduurliefhebsters kennen haar vast wel!) vroeg mij of ik in haar designteam wilde komen.
Na erover nagedacht te hebben en het besproken te hebben wat ze van me verwachtte, heb ik de knoop doorgehakt: ik ga voor haar designen!

Ik ga kaarten designen met haar partronen gecombineerd met Marianne Design producten.
Hiervan maakt Ann een leuk pakket voor een actieprijs, die je in haar webshop kunt kopen.

Voor het eerste set heb ik gekozen voor het thema 'baby':


Er zijn 2 sets (klik op de foto dan kom je direct bij het product in de webshop):

a819 Stencilset met LR0347 - Klik op de afbeelding om het venster te sluiten



a819 Stencilset with MD LR0347 & DF3413 - Klik op de afbeelding om het venster te sluiten

Annspaperart

Fijne Koningsdag allemaal!
Knutselgroet Lisanne

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en ook met je gastauteurs-schap!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk voor je dat je voor het DT-team gevraagd bent. Veel plezier. Je eerste kaart ziet er super uit!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lisanne, ben ook volger van jou geworden!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne prachtig deze kaarten.wat een prachtig patroon. Super! Leuk gemaakt. Gefeliciteerd met je designerschappen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd super leuk voor je, dit kaartje is ook prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi kaartje geworden! Leuk dat je in het designteam bent opgenomen. Veel succes en pleAier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig kaartje!
    Gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je DT_schap en het gastauteur mogen zijn. Prachtige kaartjes heb je voor ze gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar ga ik beginnen ..... Wat een ontzettend mooie kaarten maak je Lisanne. Ik ben dus ook meteen volger bij jou geworden en ben al nieuwsgierig naar je volgende creatie.
    Leuk dat je gastdesigner mag zijn bij Ann, dat is een grote eer en dik verdiend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Lisanne,

    Wat leuk dat je gevraagd bent door Ann! Ziet er goed uit hoor. Mooie babykaart en heel mooi geborduurd.
    Ik zag je vorige blogposts ook nog even, wat een prachtige creaties weer. Het huisje vond ik ook heel erg leuk gemaakt! Zal ze vast heel mooi gevonden hebben. :-)
    Natuurlijk heb ik je meteen gespot als gastauteur voor MD!
    Kreeg de Marianne Doe opgestuurd omdat ik er ook een bijdrage voor mocht leveren, maar het is en blijft toch een hele eer om gevraagd te worden, ben heel blij voor je!
    Groetjes,

    Marjolein

    Keep calm and design on! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi lisanne,via je lieve berichtje op m'n blogje kom ik bij de jouwe uit en ga me meteen volgster maken bij jou want ik zie leuke dingen staan die ik niet meer wil gaan missen. Leuk dat pakketje ook,ben benieuwd wat er in de toekomst allemaal gaat komen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lisanne, bedankt voor je bezoekje en je lieve complimentje..jij maakt ook Prachtige creaties..ben je volger geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je in het designteam mag komen van Ann.
    Je babykaart is prachtig. Mooi geborduurd!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Lisanne

    Welcome to the Team.. I am happy to have you with us.

    This baby card is beautiful!!

    Cheers

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lisanne danke für deine lieben Kommentar aber deine Babykarten sind wunderschön geworden
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo liebe Lisanne,
    deine Karten sind wunderschön, ich komme jetzt öfter bei dir vorbei.
    Danke für deine netten Worte auf meinem Blog.
    liebe Grüße Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lisanne,
    Leuk dat jij volger van mijn blog geworden bent ... ik ga jou ook volgen hoor want ik vind je creaties ook super mooi ! Heel veel succes met je DT-schap bij Ann ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is gorgeous!!! It is lovely to see you on the team at Ann's Paper Art. Enjoy your time with us all.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Lisanne , proficiat met je DT-schap bij MD
    Ik word meteen jouw volger ;)
    Fijne dag van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lisanne. Wij hebben dit patroon ook binnengekregen ik wil deze kaarten ook gaan maken ze zijnook mooi!. Binnenkort zul je wel iets zien op min blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lisanne, IK was zo weg van deze babykaarten dat ik het patroon heb besteld en de kaarten voor de uitdaging van ons borduurkaartenblog heb gemaakt. Met een link naar dit bericht! IK hoop dat je het goed vind..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.