For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 4 juni 2015

Hoera geslaagd

Hallo blogbezoek(st)er,

Bij Marianne Design mocht ik gastdesigner zijn. Er is een nieuwe challenge van start gegaan: een vrolijke MD-kaart met 2 Eline diertjes. Ik heb de kikkers gebruikt. Kikkers alleen leuk op opkikkerkaartjes om zieke mensen blij te maken? Nee hoor, kikkers kunnen ook heel goed een feestje bouwen! Kleine kikker is de lei aan het versieren met het krijtje in zijn hand en grote kikker is druk met de inkt in de weer geweest. Keurig netjes heeft hij 'Hoera geslaagd!' op het label geschreven, dat maakt de door hem gemaakte inktvlekken goed ;)




Gebruikte Marianne Design materialen:
Lei met krijtjes COL1373
Inktpotje + stempel inktvlek COL1375
Papier + label mal CR1254
Designpapier school PK9118 fresh flowers PB7045
Landkaart CS0911
'Hoera geslaagd! CS0933

Met de volgende challenges wil ik mee doen:
Marianne Design Kreadiva's

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, maar ook voor al de reacties elke keer!
Tot de volgende blogpost!
Knutselgroet Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig kaartje, erg leuk gemaakt Lisanne!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne wat een leukerd zo met de kikkers en alle leuke details.weer erg mooi gemaakt. En wat leuk dat je gd mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die feestende kikkers,heb je leuk gedaan!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feestkikkers in plaats van opkikkers. Kan ook heel goed zo, echt leuk gedaan, Lisanne.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne wat een super leuke kaart! De kikkertjes doen het inderdaad ook heel goed op een geslaagd kaartje :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettende leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner Lisanne! Ik zie dat de kikkertjes inderdaad ook prima een feestje kunnen bouwen ;D hihi.
    Bedankt voor je mooie bijdrage.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke gezellige kaart! Echt geslaagd.
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super MD kaartje , leuk de landkaart in het "lijstje ", succes bij Marianne Design Kreadivas,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card! Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enorm leuke kaartjes, zeer origineel idee voor geslaagd.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dr K1 cured my herpes & Hiv after drinking his herbal medicines for 21 days and I was totally cured without no having any outbreak ever since I drank his herbal medicines, And he also brought my Ex back to me with his ancestral power.
    Dr k1  is a traditional healer that my friend referred to me after many years of herpes and marital situation but after I came across Dr K1 he has done alot for me when it come to spiritual consultations, Dr K1 prepare a herbal medicines then send it to me through UPS courier service that took 5 days to get me here in canada then he instructed me how to drink it which I did and I was cured completely.  I will be leaving his Contact information below to help someone else there..Contact Dr k1 now on Email: drk1healingcentre@gmail.com WhatsApp:+2347084710828.
     www.drk1healingcentre.wordpress.com
    Dr K1 cure all kind of diseases,


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.