For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 3 april 2013

Verrassing...

Hoi allemaal,

Vandaag keek ik bij de challenges waarbij ik mee had gedaan met mijn geborduurde kaartjes en zag met verbazing dat ik met mijn allereerste kaart je op m'n blog winnaar geworden was met de bloemen-beterschapkaart bij eenhoopinspartieborduurblog, dit is de link naar 'het winnende kaartje'.

Lenie, welkom op mijn blog, leuk dat ook jij mijn volger bent geworden! Iedereen bedankt voor alle leuke spontane reacties! De kaart met de sneeuwpop is bijna af. Morgen of overmorgen laat ik hem aan jullie zien :)

Hopelijk kunnen jullie wat ideeën op mijn blog op doen, net zoals ik dat bij jullie doe. Als je op de hoogte wilt blijven van mijn nieuwe creaties, wordt dan volger (in de rechterzijbalk staat daar de gadget voor) :)

Fijne avond & tot snel op de blog!
Groetjes Lisanne

3 opmerkingen:

  1. Leuk voor je dat je gelijk hebt gewonnen Lisanne, een teken dat je werk gewaardeerd word toch?
    Gefeliciteerd hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lies leuk dat je gewonnen hebt met je eerste kaartje. Ik zei nog wel je wint vast en het is je nog gelukt ook. Ga zo door.
    Groetjes mama Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.