For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 20 april 2013

Glitter-vlinder/bloem kaart

Hoi allemaal,
 
Leuk dat je een kijkje komt nemen op m'n blog. Ik vond het erg leuk om jullie reacties bij m'n baby-girl-kaartje te mogen lezen. En vandaag mag ik weer een nieuwe volger welkom heten. Sharon, ik ben blij dat ook jij mijn volger bent geworden, bijna van de andere kant van de wereld, leuk hoor! Vandaag was 't n dag vol verrassingen, voor mij en voor m'n moeder, want zij heeft de challenge gewonnen bij Don & Daisy en ik was de winnares bij Hobbyvision, hoe leuk is dat :)
 
Nu jullie weer op de hoogte zijn van de laatste 'nieuwtjes', wil ik jullie mijn nieuwe kaartje laten zien. De uitdaging bij Fadengrafik, waar ik deze kaart mee wil laten doen, is een kaart met glitter. Het rode rondje die ik gestanst heb is van rood-glitterpapier en de gouden bloemen stickers 'glitteren' ook. Het plaatje is van Ann's paperart en de rand is geborduurd met rood, bruin, oranje/rood en groen mettlerdraad. Op de foto zijn de kleuren niet helemaal goed te zien, maar onder het witte linnenpapier zit een lichtgroen laagje en het geheel is op roodkarton geplakt.
 
 
Ik kijk weer uit naar jullie reacties & een fijn knutselweekend verder toegewenst!
Groetjes Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Hallo Lisanne, gefeliciteerd met je gewonnen challenge,leuk hoor, maar je kaart is dan ook prachtig.
    Nu heb je weer een prachtige kaart gemaakt met glitter voor de Fadengrafik, mooi geborduurd hoor.
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Lieve groetjes.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtig geborduurd kaartje Lisanne, nog proficiat met je gewonnen challenge, het is altijd leuk om in de prijzen te vallen.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de gewonnen challenge, en wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt zeg
    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liebe sisanne, ich mag deine kärtchen überhaupt sehr, auch dieses schaut ganz zauberhaft aus...
    liebe sonntagsgrüsse
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart zeg, heel erg mooi gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderschöne Karte. Die Fadengrafik ist toll! Vielen Dank für deine TEilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.