For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 3 juni 2013

Boekenlegger

Goeie morgen allemaal ;)
 
't Weekend zit er alweer op, maar voor je het weet is het al weer weekend. Afgelopen weekend heb ik niet stilgezeten, maar ben weer gaan kleuren en heb er een nieuwe creatie mee gemaakt. Ik vond een heel grappig, leuk plaatje van een Magnolia met een brilletje en een boek in d'r handen en ook één van een stapel boeken. Die 2 heb ik ingekleurd en heb er een boekenlegger van gemaakt. Ik heb geprobeerd het helemaal in het thema boeken te houden en daarom heb ik voor de nieuwe collectable van MD gekozen als basis, omdat die op een pagina uit een boek lijkt. Een boekenlegger moet 'plat' zijn om het goed te kunnen gebruiken en daarom heb ik deze keer geen bloemen of strassteentjes gebruikt.
 


 
Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge van Cards and Scrap en bij Basteltanten waar 'alles geht'.
 
Vind je het leuk om ook iets met deze plaatjes te doen, vermeld dan in een reactie je e-mailadres, dan stuur ik de plaatjes naar je op!
 
Groetjes Lisanne


12 opmerkingen:

  1. Een prachtige boeken legger Lisanne, mooie dingen uitgekozen zoals de Tilda op de stapel boeken en dat labeltje lezen er aan! SUPERDESUP!!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg leuke boekenlegger Lisanne, mooi gekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig Lisanne, je hebt ook prachtig gekleurd, ik ben er helemaal weg van, wat een gave boekenlegger.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan hoe je het thema "boeken" hebt verwerkt in je creatie.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en snoezige boekenlegger!! Mooie uitwerking van onze challenge van deze week! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap!! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan Lisanne, ik vind hem erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, das ist ein fantastisch schönes Buchzeichen, ich bin begeistert!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful bookmark Lisanne, love the image, perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en lief is deze boekenlegger! Echt mooi gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow das ist ja mal ein goldiges Lesezeichen und dazu noch so ein süßes Motiv!!!
    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein sehr tolles Lesezeichen. Das Motiv passt perfekt.

    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten.

    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.