For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 4 mei 2013

Koolmeesjes in voorjaarskleuren

Hoi volgsters & andere bloggers!
 
Gezellig dat je (weer) een bezoekje komt brengen op mijn kaartenblog. Kim, wat ontzettend leuk dat jij mijn blog gevonden hebt en mijn volgster bent geworden! Wat een leuke reacties hebben jullie weer achtergelaten bij mijn creaties: super bedankt!!! Het lijkt erop dat het mooie weer er nu echt eindelijk is, heerlijk hoe warm t buiten is en hoe vrolijk de zon schijnt, echt genieten! Vandaag een borduurkaartje van mij in vrolijke, zomerse tinten!
 
Ik heb knal roze-, blauw-, groen- en geelmettlerdraad gebruikt voor de rand, geborduurd op wit-linnenkarton. Linnenkarton vind ik zelf het fijnst om op te borduren, ik heb vaak het idee dat op gewoon glad karton, de gaatjes snel groter worden en het papier sneller scheurt. De basis voor deze kaart is knalroze karton en daarboven lichtblauwkarton. Het plaatje van de koolmeesjes komt uit een pyramideboekje.
  
 
Dit kaartje wil ik mee laten doen bij:
 
 
Een heel fijn zonnig freubelweekend toegewenst!
Groetjes & hopelijk tot snel,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaaart Lisanne.Leuk borduurpatroon bij het plaatje. Mooie kleuren. Erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ganz, ganz wundervoll, liebe lisanne...ein schönes wochenende wünsche ich dir...
    liebe grüsslein...
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Lisanne, met een mooi pyramide plaatje, mooie kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan, en vrolijke kleuren, ik borduur ook altijd om linnen karton vind dat gewoon erg mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi vrolijk kaartje, het borduren vind ik erg knap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje! En mooie vrolijke sprekende kleuren. Prachtig geborduurd

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Lisanne! Mooie lente kleuren heb je gebruikt.
    Leuk dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is weer een prachtige geborduurde kaart Lisanne, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, das ist auch eine traumhaft schöne Karte und farblich passt alles super zusammen.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele vrolijke kaart heb je gemaakt in deze
    leuke kleuren, mooi hoor ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk, vrolijk en kleurrijke kaart!
    Tof dat je meedo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Et bij de creatieve zebra!
    In 2 delen maar je begrijpt het vast wel ;-)
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Lisanne, hoi dat vind ik tof, dat je mijn Candy verlinkt hebt, kan je a.u.b. ook mijn Winkel banner mit Link www.hobby-crafts-and-paperdesign-eu verlinken? Daaaaaaanke. Stuur me a.u.b. je adress op mijn Emailtje op. De EMail staat in mijn winkeltje rechts in het Impressum. Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marina,

      Ik heb je een mailtje gestuurd en ook de webshop in m'n sidebar gezet.

      Fijne dag nog verder! Groetjes Lisanne

      Verwijderen
  14. Hoi Lisanne,

    ik vind je kaart super mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes heb je gemaakt !

    Leuk dat je meedoet met onze challenge op Ge-We Hobby !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan onze GeWe challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.