For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 15 mei 2013

Moederdagkaartje in pastelkleuren

Hoi volgers en andere bloggers,

Leuk dat je (weer) een bezoekje aan mijn blog komt brengen. Deze keer laat ik het kaartje voor Moederdag zien die ik aan m'n moeder gegeven heb afgelopen zondag:


Benodigdheden voor dit kaartje:
- plaatje van Yvonne
- hartjes mal van MD
- rechthoekige mal MD
- strikje + roosje Trekpleister
- mettlergaren roze, lichtroze, blauw en groen
- rijstkralen lichtgroen
- roze strassteentjes
- letters Joy
- hartjes pons
- witlinnenkarton
- lichtroze en lichtgroen kaartenkarton

Met dit kaartje wil ik mee doen bij de volgende challenges: Crealing , Creapaleis , Krea 2 DayForever Friends en Bastelmuehle.

Ik wil iedereen die een reactie achtergelaten heeft op m'n kaarten heel hartelijk bedanken! Echt super leuk om elke keer de tips en reacties weer te lezen! Ook wil ik Marina heel hartelijk bedanken voor het geweldig leuke pakketje dat afgelopen maandag bij ons in de brievenbus lag:


In de zijbalk op m'n blog is een link naar de webshop van Marina te zien, ik zou zeggen kijk daar eens rond!  Laatste tijd hebben jullie best veel kaarten in pastel langs zien komen op mijn blog, de volgende kaarten zal ik in andere kleuren doen en... aan het eind van deze week of begin volgende week laat ik jullie een cadeaudoosje zien! De link van het patroon die ik ervoor gebruikt heb kan ik helaas niet weer vinden, maar als je m'n volger bent en je vind het een leuk patroon, wil ik het je dan wel toe mailen!

Een hele fijne dag toegewenst & tot blogs!
Groetjes Lisanne

14 opmerkingen:

  1. WAt een prachtige kaart Lisanne en wat een mooie kleurtjes, je moeder zal blij geweest zijn met dit kunst werkje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lisanne, what a gorgeous card!! Fantastic combo of colors - and you put soooo much work on it. Wow!
    Thanks for becoming a follower and your kind words on my blog :)).
    Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve lies,
    Ik vond je kaartje super mooi en lief.
    Dankjewel hiervoor en voor de andere kadootjes.
    Liefs van je mams
    http://ellieskaarten.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je voor je moeder gemaakt Lisanne, heeft ze vast erg mooi gevonden....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart daar zal je ma vast heel blij mee geweest zijn.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Lisanne, I am sure that your Mum was thrilled to bits. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne,
    wat een leuke verrassing op mijn blog en dan bedoel ik het leuke, lieve en spontane bericht van jou!! Dank je wel hiervoor.
    En nieuwsgierig als ik ben, kom ik gelijk even bij jou spieken. Nou, het is geheel wederzijds hoor Jij maakt ook prachtige kaarten en ik zie, dat je net zo gek bent als borduren op kaarten als ik. Hartstikke leuk. En ja hoor ik ben ook gelijk volger van jou geworden, zodat we niets meer hoeven te missen
    Hartelijke groet van Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    Ik zag dat je dit keer niet aan de Fadengrafik kunt meedoen, omdat je geen magnolia afdrukjes hebt. Als je graag wilt meedoen, dan heb ik er wel een paar voor je hoor. Mocht je interesse hebben, mijn e-mailadres is: cindyvandervelde@live.nl. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Lisanne, das ist auch wieder eine bezaubernd schöne Karte, einfach super toll gestaltet und alles ist so herrlich stimmig.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! What a lovely card, great work und so romantic! Thanks for joining us at the Bastelmühle.
    Hugs Elfi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist eine bezaubernde Karte geworden.
    Danke für Deine Teilnahme bei der Bastelmühle
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is prachtig! Bedankt voor heet meedoen bij FF, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige Kaart - bedankt voor heet meedoen bij de Bastelmühle
    Cathi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Lisanne, ik kon de laatste tijd niet veel in je blogje kijken. Daarom schrijf iok je nu eerst een komentaartje. Ik vindt het fantastisch mooi, wat je hier in deze post laat zien! Ik wil je graag vragen, of je ook voor mij gastdesignerin worden wil? Zou daar heel fier op zijn!! En ik zet je werkjes in mijn Blogspotje en in mijn Shop, tesamen met verwijs op je Blogspot. Hoe vindt je dat? Schrijfe me a.u.b. eine Antwoord. Viele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.