For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 8 mei 2013

Hortensia in gieter voor moeder

Hoi volgsters en andere bloggers!
 
Aanstaande zondag is het alweer Moederdag en natuurlijk moet daar een kaartje voor gemaakt worden, maar het kaartje wat ik voor mijn moeder gemaakt heb, kan ik nog niet laten zien, omdat mijn moeder ook een blog heeft en dan zou ze het nu al kunnen zien en dat is de bedoeling niet ;) Daarom heb ik nog een Moederdag-kaartje gemaakt, totaal anders dan die voor mijn eigen moeder (dat kaartje laat ik volgende week maandag/dinsdag zien).
 
Alle moeders worden blij van bloemen en ik vond deze hortensia in een gieter ook bij Moederdag passen. Ik heb zuurstokroze karton gebruikt als basis met daarop witlinnenkarton waarop ik met roze, blauw en groen mettlerdraad geborduurd heb. Lichtgroene rijstkralen en kleine roze kraaltjes heb ik meegeborduurd. Een keer weer een ander kaartje dan al die felgekleurde kaartjes van de laatste paar keer, ben benieuwd wat jullie hier weer van vinden! Zo leuk om telkens jullie reacties te lezen...
 
 
Dit Moederdag-kaartje wil ik mee laten doen bij Fadengrafik .
 
Een fijne knutselavond toegewenst!
Groetjes Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lisanne.
    Ik ben dol op hortensia's en de kleuren van de garen komen weer zo mooi overeen met het plaatje.

    Ik weet zeker dat je moeder dit kaartje vast ook leuk had gevonden te ontvangen, maar toch is het leuker dat het een verrassing blijft he?!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige geborduurde kaart. Heel erg mooi gemaakt. Plaatje past perfect bij het patroon. De kleuren zijn erg mooi bij elkaar en plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Lisanne, de kleuren zijn er schitterend bij, mooi geborduurd weer, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne, Wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Je kaart is weer schitterend. Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh...die Karte sieht fantastisch schön aus und alles ist so stimmig....perfekt!
    Liebe Grüsse und einen schönen Feiertag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lisanne, wat een prachtig geborduurd kaartje heb je daar weer in elkaar gefreubeld, mooi met die hortensia...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Lisanne. Gorgeous stitching and I love the decoupage.
    Good luck in the contest.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.