For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

zaterdag 11 mei 2013

Foto-inspiratiekaart EHI 'Gele Bloem'

Hoi volgsters en andere blogsters die gezellig een kijkje komen nemen,

Bij de challengeblog van EHI-borduurkaarten is de opdracht deze keer: maak een kaartje als inspiratie van de volgende foto:

 
Ook wil ik dit kaartje meelaten doen bij: kreativeinkauf
 
Eerlijk gezegd vond ik het een moeilijke opdracht, omdat ik niet zo veel met de kleur geel heb, maar toen ik eenmaal bezig was kreeg ik er steeds meer plezier in. Dat vind ik het leuke aan challenges, je maakt kaartjes die je anders nooit zou maken! Voor de borduurrand heb ik een patroon van Jenine gebruikt, maar heb het patroon wel een eigen draai gegeven. In de waaiertjes heb ik een gele rijstkraal meegeborduurd en het rondje heb ik met crèmekleurige kraaltjes geborduurd. De kleuren mettlerdraad die ik gebruikt heb zijn: 2 verschillende kleuren groen en 1 gele kleur, hiermee heb ik op crèmekleurig karton geborduurd, omdat ik wit niet mooi vond passen bij het 'warmgele karton' karton voor de basis. Met het Marianne Design malletje voor een envelopje stansen, heb ik een crèmekleurig envelopje gestanst en daarop de gele bloem en de letters 'hartelijk gefeliciteerd' geplakt. Als afwerking heb ik gouden stipjes en een gouden randje op de kaart geplakt.


 
Marina, welkom op m'n blog als nieuwe volgster! Helemaal leuk dat je m'n blog gevonden hebt en het de moeite waard vind om mijn volgster te worden... Ik wens jou, maar ook m'n andere volgsters nog eens veel kijk/inspiratieplezier en iedereen weer heel erg bedankt voor de leuke, spontane reacties!!!
 
Allemaal een heel fijn, zonnig knutselweekend & Moederdag toegewenst & tot blogs!
Groetjes Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Lisanne. Mooi patroon. Prachtig afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend geborduurd kaartje Lisanne, mooie heldere kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lisanne, wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge van het E.H.I borduurkaartenblog, dank je wel voor het meedoen.
    Je vond de kleuren best moeilijk heb ik begrepen, maar je kaart is fantastisch mooi geworden, dus daar zou ik maar geen zorgen om hebben, ik heb één vraagje, als je geborduurd hebt doe jij dan ook altijd de gaatjes dicht maken aan de achterkant?
    Dat gaat heel goed met een theelepeltje.
    Doe je het al wel zo dan is het een niet gestelde vraag. Fijn weekend meisje, lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corrie,

      Tot nu toe deed ik dat niet, omdat ik een pergamoprikpen gebruik en die kleinere gaatjes maakt dan een 'gewone' prikpen, maar als ik foto's inzoomde op de geborduurde hoekjes zie je de gaatjes nog wel erg goed, bedankt voor de tip, want die gaatjes goed zichtbaar vind ik niet mooi en zo kan ik de kaarten nog beter afwerken. Bedankt Corrie!

      Groetjes Lisanne

      Verwijderen
  4. Ik vind dat je de uitdaging heel goed hebt uitgewerkt. Mooie kaart hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Was für eine bezaubernde Karte!

    Danke für deine Teilnahme an der Kreativeinkauf-Challenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deine Karte ist wirklich bezaubernd geworden.
    Vielen Dank für deine Teilnahme am Kreativeinkauf-Challengeblog.

    LG,Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart heeft je moeder gemaakt en bedankt voor je deelname bij EHi borduurkaarten.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart heeft je moeder gemaakt en bedankt om mee te doen met de challenge bij E.H.I
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.