For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

vrijdag 17 mei 2013

Theepot-cadeaudoosje

Hoi volgers en andere bloggers!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor zoveel leuke reacties! Het blijft een feestje om ze elke keer weer te mogen lezen. Ook blijft het leuk als er steeds weer nieuwe volgers blijven komen en deze keer wil ik Alexandra en Cindy van harte welkom heten als nieuwe volgers op mijn blog.

 
Deze keer geen borduurkaart, maar zoals belooft een cadeaudoosje in de vorm van een theepot. Het ziet er vrij eenvoudig uit, maar de vormen (met de hand) uitsnijden heeft veel tijd gekost, in totaal ben ik er ongeveer 3 avonden mee bezig geweest om het af te krijgen. Ik heb het aan m'n moeder gegeven, omdat ze begin van de week ziek was. Gelukkig is ze weer opgeknapt en zitten we weer gezellig samen te freubelen.

Voor dit cadeaudoosje heb ik naast crèmekleurig, roze, bordeauxrood, rood en bruin karton en een lintje van Joy, allemaal Marianne Design mallen gebruikt: ovale passpartout (de kleinste mal), de cupcake, hartje, kop en schotel, lepel. De bonbons op de hartjes heb ik geknipt uit het pretty paper blok Café la Patisserie, ook van MD. Met dit blok heeft mijn moeder pas ook een cadeaudoosje gemaakt, misschien vind je het leuk om te zien wat zij ermee gemaakt heeft, klik dan *hier*.

 
 Beetje onduidelijke foto, maar dan kun je toch zien hoe het er van binnen uit ziet:

Dit doosje wil ik bij de volgende challenges mee laten doen:
- Marianne Design
- Creative-Cutting-Challenges
- Kreativerbastelblog
- MD-divas

Morgen laat ik mijn projectje 'uilen' zien. Weer een cadeaudoosje en een kaart...

Bedankt voor je bezoekje en... tot morgen!
Groetjes Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gemaakt !!!
    Fijn dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous, gorgeous, gorgeous! To make the teapot by hand must have taken you ages! But it´s p.e.r.f.e.c.t! I´m in awe with your talent!
    Wish you a nice weekend, Renata xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig gemaakt Lisanne, mooie kleuren, leuk dat we nu aan je foto zien wie je bent.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke theepot Lisanne, dat heb je knap gemaakt, duurt misschien even maar dan heb je ook wat moois....

    groetjes en een fijn pinksterweekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan zo, leuk idee zo.
    Leuk dat je ook meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Cgallengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a wonderful creation you´ve made :0)))

    Thanks for joining us at Kreativer Bastelblog ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Ik vind het echt gaaf. Gelukkig dat je moeder weer is opgeknapt. Niks is zo leuk als knutselen met je moeder, ik doe dat ook al van jongs af aan en het is altijd gezellig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je met CCC meedoet en geweldig om te zien wat er allemaal van deze prachtige snijmachine te maken is ;D Heb gelijk zin in een lekker kop thee!
    Leuk gedaan en heel veel succes met onze challenge :D

    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So creative!! the teapot is super, Lisanne, you are very talented.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sooo eine geniale Teekanne.. und als Verpackung echt suuper..
    Dake, dass du an unserer Challenge auf Kreativer Bastel Blog teilnimmst..

    LG, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en originele creatie heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig gedaan Lisanne.... wat een engelengeduld om de theepot met de hand te snijden; dit heb je prachtig gedaan.
    De aankleding is prachtig!!!
    Erg leuk dat je meedoet met de eten en drinken challenge bij CCC.... heel veel succes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.