For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 29 mei 2013

Kaart met een gouden randje...

Hoi volgers & andere bloggers die gezellig een kijkje op m'n blog komen brengen :)

Heerlijk hè dat zomerweer gister, van mij mag het nog lang zo blijven! Helaas is de achterstand van de gemiste toetsen te groot om nog in 4 weken in te halen en ga ik volgend jaar een opleiding op een niveau lager proberen te halen en later probeer ik dan weer 'omhoog' te komen. Heel vervelend natuurlijk, maar aan de andere kant is er ook weer 'leuk' nieuws: ik heb nu weer meer tijd om te freubelen en wordt het weer gezellig druk op m'n blog! Ik heb nog meer nieuws te vertellen, ik zit nu in het Design Team van Kartenallerlei, hoe leuk is dat! Ik ben er super blij met deze leuke verrassing :) Hoewel ik afgelopen dagen weinig op m'n blog ben geweest, is er toch een nieuwe volger gekomen: Stefanie een warm welkom voor jou! Ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar op kunnen doen...


Na al dit geweldige nieuws wil ik jullie een 'speciaal' kaartje laten zien die speciaal voor m'n moeder gemaakt is, omdat ze vandaag 41 is geworden. Ik heb gekozen voor een vintage plaatje, omdat m'n moeder daar erg van houdt. Dit plaatje heb ik van Marina gekregen (haar webshop staat in m'n sidebar) waar ik al eerder over schreef in een vorig blogbericht. Handig hoor een moeder die creatief is, want voor een cadeau hoef je dan niet lang na te denken. We hebben voor haar o.a. mallen van MD gekocht, blokken van Tilda en lintjes die erbij horen. Ze is dus goed verwend, hihi ;)


De mal van Ann heb ik weer gebruikt voor de borduurrand (volgende kaartjes komen weer andere patronen hoor ;)), verder heb ik het volgende gebruikt: gouden stickers voor 'van harte gefeliciteerd', goud- en donkerbruin borduurdraad, cijfers van Joy en een bloem van de stans van MD.


De pons van Martha heb ik gebruikt voor de bruine rand, bloemen, vlinders en blaadjes stansen zijn van Marianne Design en als afwerking nog witte pareltjes op de bloemetjes. Ik heb maar 3 kleuren kaarten/linnenkarton gebruikt: wit, donkerbruin en goud. Doordat ik ziek ben geweest, is het rustig op m'n eigen blog geweest, maar heb ik ook weinig op andere blogs gekeken, maar vanaf nu ga ik het weer bij houden hoor ;)

Deze kaart wil ik bij de volgende challenges mee laten doen:
- MD-diva's
-Scrap Cards Challenge

Allemaal een heel fijne en zonnige knutselweek verder toegewenst!
Groetjes Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lisanne met je moeders verjaardag,je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
    Ik weet zeker dat jij haar vanavond gaat helpen, als er veel visite is, fijne avond.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne,
    Je kaart is prachtig! Daar zal je moeder erg blij mee zijn. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag en natuurlijk met je DT-plekje. Veel succes. Ik weet uit ervaring hoe leuk dat is om te doen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knappe beslissing van je om een nivo lager te gaan met je opleiding, Dat heeft mijn dochter ook eens gedaan en dan gaat alles opeens een stukje fijner. En Wat leuk dat je een DT-plekje hebt, maar ja je maakt ook prachtige kaartjes. Net als deze keer weer, wat zal je moeder daar blij mee zijn.Veel plezier en gefeliciteerd met je moeder
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gedaan voor je Moeder! En wat is ze nog lekker jong geworden. En ja je mag veel te graag freubelen hè, dus is het wel verstandig volgend jaar een niveau lager te doen, maar studie is wel belangrijk hoor! een papiertje in je zak is voor je verdere leven wel belangrijk. Maar voor nu vind ik het weer een feestje op je blog. En proficiat met je DT plekje bij Kartenallerlei.
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje heb je voor je moeder gemaakt Lisanne, nog proficiat met haar verjaardag, wat leuk dat je in het DT team van Kartenallerlei zit, heel veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat een prachtige kaart en ook van die mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige kaart Lisanne! Schitterend gemaakt.

    Gefeliciteerd ook met je plekje in het DT-team van Kaartenallerlei.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Lianne your card is beautiful.
    The colours and design are fantastic.The stitching stencils make stitching so much fun.
    Good luck on the design team
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Lianne, Deine Karte ist wunder wunderschön, ich bin begeistert.
    Liebe Grüße Sonni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooooow Lisanne, what a beautiful birthday card, your mum will treasure it always, well done and good luck on the design team.

    Hugs Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Lisanne, heeeeel MOOI!! Dat kaartje is een droom, edel en zeer fijn in detail gewerkt!! Een prachtig werkje als geschenk voor je mams. Je hebt dat Vintage Plaatje heb je daarmee heel tof in beeld gezet! Kan ik die fotootjes mee in mijn Shop zetten? Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marina,

      Natuurlijk mag dat! Vind het super leuk dat je het de moeite waard vind voor in je shop!

      Groetjes Lisanne

      Verwijderen
  12. Fabulous card Lisanne, great use of dies and such a sweet image. Love the circle shape. Thank you for joining us this month over at Marianne Design Divas. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.