For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

donderdag 30 mei 2013

Eerste Magnolia-kaartje

Hoi bloggers!
 
Bedankt voor alle reacties en felicitaties voor de verjaardag van m'n moeder!!! We hebben gisteravond nog een gezellige avond gehad met de familie en m'n moeder is door hen ook flink verwend met bloemen, cadeaubonnen enzovoorts. Dankzij Cindy heb ik dit eerste Magnolia kaartje kunnen maken voor de challenge bij Fadengrafik:
 
 
Voor het eerst heb ik de Derwent kleurpotloden en kleurloze terpentine gebruikt (die ik paar jaar terug voor m'n verjaardag met Saray Kay stempels gekregen had). Het is nog een beetje uitvogelen hoe het werkt, maar oefening baart kunst, hihi.
 
Deze Magnolia-kaart doet dus mee bij Fadengrafik, maar ook bij It's A Magnolia Challenge, KIC en You, Me and Magnolia Challenge.
 
Een hele fijne avond allemaal & kom gauw nog eens een kijkje hier nemen!
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne,
    Je hebt er echt een superleuke kaart van gemaakt en natuurlijk weer prachtig geborduurd. Je hebt ook prachtig gekleurd, dat moet je echt vaker doen! Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik. liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lisanne, een lieve dochter heb ik hè, en jij hebt weer mee kunnen doen met de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.Je kaart is echt een plaatje om te zien, je hebt ook prachtig gekleurd.
    Jij hebt het wel in je vingertjes hoor!!!
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Je inkleuren is goed gelukt. Mocht je nog wat Magnolia afdrukjes willen, dan mail je me maar (staat in mijn sidebar). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Lisanne

    Your cards are really amazing and I like what you have done with the stencils from Ann's Paper Art. Well done.

    Cheers

    Francesanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieffie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO,wat leuk..mooi kaartje..

    Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC!!

    Groetjes Ginette

    (DT-KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lisanne
    Ik vind hem erg mooi geworden, je zou niet zeggen dat je voor het eerst deze techniek gebruikt hebt. Echt een lief kaartje is het geworden.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk ingekleurd!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach liebe lisanne, so wundervolle und traumhaft schöne werklein sind für mich neu....war ich denn so lang nicht mehr hier?....*lach*....ganz niedlich ist dir dein magnoliakärtlein gelungen...
    ein schönes wochenende wünsche ich dir...
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat lief en zo schattig ook met je borduurtjes erbij. Heel mooi gedaan en leuk dat je meedoet aan de challenge van YMAM. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gaat daar toch een tijd inzitten met dat borduren. Ik kan het ook wel maar laat het toch liever aan een ander over ;p Gezellig dat je meedoet met IAMC!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.