For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

dinsdag 21 mei 2013

Vlinder-easelkaart

Hoi allemaal :)
 
Ik wil jullie weer een nieuwe kaart laten zien, zoals elke keer probeer ik telkens iets 'nieuws' te verzinnen, zodat niet al m'n creaties steeds hetzelfde lijken. Deze keer heb ik voor het eerst een easelkaart gemaakt met een andere kleurencombinatie dan de vorige keren: rood-bordeauxrood-lichtbruin-lichtblauw. Zo is het resultaat geworden:
 
 
Ik heb onlangs één van de nieuwe borduurmallen van Ann gekregen en daarmee heb ik het rondje geborduurd. Ik vond dat de mal zo leuk dat ik gelijk het rondje nog eens geborduurd heb. Deze creatie ga ik afmaken en laat ik aan het eind van de week zien. Met de cuttlebug heb ik op het bruine rondje bloemen geëmbost en een glitter-vlinder-sticker heb ik op roodbordeauxpapier geplakt en vervolgens uitgesneden.

 
Het blauwe rondje heb ik door de cuttlebug gehaald en hier heb ik de zelfde bloemen als op het bruine rondje geëmbost. De bloemen, krullen, blaadjes, vlinder en rondje komen allemaal van de mallen van Marianne Design, maar het kleine bruine rondje onder de vlinder komt van een mal van Nellie.

 
Deze kaart wil ik met de volgende challenges mee laten doen:
 
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden en wil jullie bedanken voor je bezoekje & al de leuke reacties die jullie steeds achterlaten, geweldig!
 
Groetjes Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne, Het is een beauty geworden, echt heel mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne, Ik vind het een hele creatieve kaart geworden en alle kleuren passen zo mooi bij elkaar! En al die verschillende kleuren borduursel, ik vind hem prachtig!
    En super leuk dat je het kaartje mee laat doen bij Scr@p-Cards Challenge met je mooie vlinder, en doe je weer eens een keer mee? dat zou heel leuk zijn. En ik ga volger worden van je blog, ik vind het geweldig, als je zo jong bent, al zoveel mooie dingen kan maken! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze easelkaart prachtig gemaakt Lisanne, de kleuren, het borduurwerk maken deze kaart heel bijzonder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend geborduurde kaart Lisanne, prachtig borduurpatoon en mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lisanne, wat een bijzondere kaart. Niet alleen een ronde easel maar ook nog geborduurd! Petje af voor al dat werk, het is heel erg mooi geworden. Fijn dat je met deze kaart meedoet aan de challenge van Miekelotte. Groetjes, Vera (DT-Miekelotte).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Lisanne, das ist eine traumhaft schöne Easelkarte geworden, ich bin total fasziniert, einfach perfekt.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n plaatje! Erg mooi gemaakt hoor.
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenges.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart!!
    Al die verschillende technieken en dat prachtige borduurwerk, geweldig.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.